שוק התיירות המקוון

חברים, מכרים ולקוחות יקרים


ראשית ברצוננו לאחל שוב שתהיה שנה טובה, שנה של המשך החזרה לשגרה טרום קורונה, שנת בריאות וכמובן הצלחה בכל פועלכם.


כולנו מודעים לכך ששוק ההזמנות המקוון צומח כל הזמן – בכל תחומי החיים. הנתונים לגבי הזמנות מקוונות של מוצרי תיירות משקפים מגמה זו כמו גם שינויים נוספים שמתרחשים בעולם התיירות. בחרנו בדיוור הנוכחי לפרוס בפניכם כמה מהעובדות לגבי שוק התיירות המקוון בשנים 2020 ו – 2021 (שטרם נסתיימה). מקווים שתמצאו עניין....


למי מכם שעדיין אינו מכיר מספיק את Roomin, או מקבל בפעם הראשונה את הדיוור שלנו, אנו מתמחים בהוזלה של הזמנות לבתי מלון שבוצעו באינטרנט – בין באתרים כגון בוקינג או הוטלס ובין באתר בית המלון עצמו. אנו מקושרים באמצעות טכנולוגיה למעל 700,000 מלונות ברחבי העולם (מעל 60,000 אתרים שונים). אנו נהנים מתעריפים של גופי רכש גדולים ולכן יכולים להציע תעריפים זולים יותר מאלו המקוונים. במקרים בהם אנו מצליחים להוזיל את ההזמנה אנו חוסכים בממוצע 10-15%. נשמח אם תשלחו לנו את ההזמנות שאתם מבצעים סמוך ככל הניתן למועד הביצוע באינטרנט.




שוק התיירות המקוון

היקף שוק התיירות העולמי מוערך בכ – 1.2 טריליון דולר (1,000 מיליארד). שוק ההזמנות המקוונות מוערך ב – 800 מיליארד ומהווה את המגזר הגדול ביותר בשוק התיירות.

צרכני התיירות נוטים לחפש את המידע יותר ויותר במובייל אולם כאשר עוברים לביצוע ההזמנות הם מעדיפים לעבור ל – Desktop.

הערכה רווחת היא שבשנת 2023 כ – 700 מיליון בני אדם יבצעו הזמנת תיירות מקוונת.

82% מכלל הזמנות מוצרי התיירות בעולם בשנת 2018 היו ללא מעורבות אדם.

קצב הצמיחה של הזמנות מקוונות של מוצרי תיירות הוא כ – 15% ושל מלונות כ – 11%.

לפי Google היום הכי עמוס בהזמנות מקוונות הוא יום שני והכי פחות עמוס הוא יום שבת. השעה העמוסה היא סביבות 10 בבוקר והכי פחות עמוסה היא 6 בערב


הזמנת מלונות

  • שיעור ההמרה במובייל עומד על 0.7% לעומת 2.2% ב – Desktop.

  • למרות שאתרים כמו בוקינג ואקספדיה מקבלים מיליוני מבקרים בחודש, 2/3 מההזמנות עדיין מבוצעות באתרי בתי החלון עצמם.

  • 90% מהרוכשים מלונות בצורה מקוונת מצפים לחוויה מותאמת אישית.

  • 90% מהאנשים מבצעים את החיפוש של המלון בצורה מקוונת ו – 82% מסיימים את ההזמנה בצורה מקוונת.

  • אנשים בגילאים 18-35 נוטים לבצע הזמנות בתקופה של חודש לפני הנסיעה בעוד שאנשים בגילאים 55+ נוטים לבצע הזמנות כ – 4 חודשים לפני מועד החופשה.

  • האוכלוסייה שמזמינה הרבה זמן מראש מוציאה בממוצע יותר כסף על מלונות ומוצרי תיירות אחרים.


דור ה – Millennials

  • יותר ויותר מעדיפים את הנוחות לעומת DIY

  • מוכנים לשלם יותר עבור מוצר/שירות מקצועי יותר.

  • מכוונים למוצרי תיירות המשלבים הרבה חוויות אישיות – רוצים לראות ולעשות דברים במקומות מיוחדים.

  • מעדיפים להתמקד בחיפוש אותן חוויות ופחות במשימה של הזמנת בתי מלון או טיסות.


3 views0 comments

Recent Posts

See All