top of page

מותגי המלונות המובילים

חברים, מכרים ולקוחות יקרים

בכל שנה עורך מגזין התיירות הנודע Travel + Leisure, משאל נרחב בקרב קוראיו לגבי נושאים שונים - יעדי תיירות, מלונות, מותגי מלונות ועוד. עם תחילת יציאת העולם ממשבר הקורונה ופתיחת יעדים רבים ערך המגזין משאל בקרב קוראיו לגבי מותגי המלונות האהובים ביותר. דירוג המותגים נקבע על סמך מיקומם של בתי המלון של הרשת, איכות החדרים והמתקנים, האוכל, השירות והערך הכללי שמקבל הלקוח.


באופן כללי, יותר ויותר מטיילים בוחרים היום במלונות הרואים את רווחת האורחים בראש סדר העדיפויות ומיישמים מדיניות עסקית אחראית, במיוחד בימים אלו של זהירות מוגברת.


תקופה זו שאנו חיים בה, כאשר היקף הנסיעות לחופשות בחו"ל הצטמצם יחסית לשנים עברו, משתקפת אצל חלק מלקוחותינו בבחירה של מלונות יקרים יותר, המעניקים חווית אירוח טובה. חשבנו כי יהיה זה נכון להביא בפניכם חלק מהמותגים שנבחרו (בכל שבוע נביא את סיפורו של מותג אחר) שכן מרביתם אינם מוכרים לקהל הישראלי. למותגים אלו שנבחרו על ידינו קיימת נוכחות במדינות אליהן יש תנועה ערה של הקהל הישראלי.


מי מכם שמעוניין לקבל עוד פרטים ולהתרשם יוכל להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו בו נעלה מידי שבוע תמונות של מלונות מאחד המותגים (ובהזדמנות זו תוכלו גם לעשות Like לעמוד שלנו) וכן לשלוח לנו מייל ולקבל את רשימת כל 25 המותגים עם המדינות בהן לכל מותג יש נוכחות. https://bit.ly/3FS2tWD



קצת עלינו

למי מכם שעדיין אינו מכיר מספיק את Roomin, או מקבל בפעם הראשונה את הדיוור שלנו, אנו מתמחים בהוזלה של הזמנות לבתי מלון שבוצעו באינטרנט – בין באתרים כגון בוקינג או הוטלס ובין באתר בית המלון עצמו. אנו מקושרים באמצעות טכנולוגיה למעל 700,000 מלונות ברחבי העולם (מעל 60,000 אתרים שונים). אנו נהנים מתעריפים של גופי רכש גדולים ולכן יכולים להציע תעריפים זולים יותר מאלו המקוונים. במקרים בהם אנו מצליחים להוזיל את ההזמנה אנו חוסכים בממוצע 10-15%. נשמח אם תשלחו לנו את ההזמנות שאתם מבצעים סמוך ככל הניתן למועד הביצוע באינטרנט.


רשת המלונות הציפורן האדומה

סיפורה של רשת מלונות הציפורן האדומה (The Red Carnation HotelCollection) החל כאשר צעירה יפהפייה בשם בי תפסה את עינו של מלונאי צעיר ומכובד בשם סטנלי, שנודע כשלבש ציפורן אדומה בדש שלו.


הנשיאה והמייסדת, ביאטריס טולמן בנתה את מלונות הציפורן האדומה עם חזון למצוינות שירות ותשוקה לאירוח נדיב. כיום האוסף עומד בגאווה על 20 נכסים יוצאי דופן ברחבי העולם, כל אחד ייחודי ומיוחד, וכולם שומרים על ערכי המייסדים - שירות ומצוינות. הרשת הינה בבעלות משפחתית ובני המשפחה מעורבים בניהול היום יומי. אוסף המלונות נקרא באהבה על שם פרח החתימה שבעלה של גברת טולמן תמיד עונד, וסמל אירוח זה נלבש על ידי כל אחד מעובדי המלונות.


הרשת חגגה בשנת 2020 100 שנות אירוח. חווית האורחים היא לב ליבה של הרשת המתאפיינת בשירות חם ואכפתי, מטבח טעים, חיבור האורחים ליעד המקומי באמצעות חוויות אותנטיות, עיצוב יפה של המלון תוך שילוב אוספי אמנות שנאספו.



המקומות בהן לרשת מלונות הינם: לונדון, אירלנד, אדינבורו, דרום אפריקה, בוצואנה, ז'נבה ופלורידה. למלונות הרשת שמות שונים (שלא כמו רשת הילטון או מאריוט) ולכן אנו ממליצים לכל החפצים בכך להיכנס לאתר הרשת כדי למצוא את מלון הרשת ביעד אליו אתם נוסעים. https://redcarnationhotels.com/



19 views0 comments
bottom of page