top of page
  • Ido

Mitsis Hotels

מלונות רשת Mitsis מוכרים להרבה ישראלים. בשנים האחרונות, נופשים ישראלים המבקשים חופשה באזור הים התיכון, חופשה יוקרתית במלון של הכל כלול, בוחרים לנפוש באחד ממלונות הרשת.


הרשת היא רשת המלונות הגדולה ביוון בבעלות פרטית, ופועלת כבר למעלה מ-45 שנה, כשהיא מטביעה חותם משלה על תעשיית התיירות של יוון, מונעת על ידי פילוסופיה הממוקדת בלקוח והבטחה לחוויית נופש שאין שני לה.

עם 20 מלונות עיר, חוף ונופש של 4* ו-5* ו-13 מרכזי ספא באתונה, כרתים, קאמנה וורלה, קוס ורודוס, הרשת שואפת להתבלט בתור הפורטפוליו המועדף של בתי מלון ואתרי נופש ביוון המציעים שירות מעולה, מיקומים מעולים, מתקנים ללא דופי, אוכל מתוחכם ומגוון רחב של אפשרויות עבור קהל הלקוחות של הרשת.


מלונות מיטסיס זכו במספר פרסים על ידי מפעילי תיירות וארגוני תיירות מקומיים ובינלאומיים, כהוקרה על האיכות הגבוהה של השירותים הניתנים, תרומתה לשדרוג התיירות המקומית ביוון והכבוד שלה לאיכות הסביבה.




הרשת נוסדה בשנת 1976 ביוון על ידי היזם קונסטנטינוס מיטסיס, שחזה לחולל מהפכה בתעשיית התיירות עם הקונספט של הכל כלול. הרעיון היה לפתח אירוח ברמה הגבוהה ביותר ותוכנית מזון וארוחת בוקר עשירה, והכל על בסיס איכות גבוהה ושירות מעולה. המיזמים הראשונים התחילו באי קוס עם רמירה ונורידה ועד מהרה התרחבו לכמה מהיעדים היפים ביותר ביוון, תחת אור השמש של איי יוון או בתוך ההיסטוריה והתרבות של ערים מיתולוגיות - באתונה, כרתים, קאמנה וורלה, קוס ורודוס.


כיום, החברה מעסיקה 4,500 אנשי מקצוע, ובכך ממלאת תפקיד חשוב בפיתוח התיירות והתעסוקה במדינה.


וקצת מבט מכיוון ההזמנות.

הרשת חווה ביקושים גדולים, לא רק מהקהל הישראלי. מומלץ בחום להזמין למלונות הרשת כמה חודשים מראש ואפילו חצי שנה. רמת האירוח במלונות הפופולרים בקרב הישראלים היא ultra-all-inclusive 24h משמע, הכל כלול לרבות האלכוהול וכל מה שבטנכם חפצה בו. המלונות מאופיינים במגוון רחב של מסעדות, בתי קפה וברים.


ובנימה אישית - אנו ממליצים בחום על מלונות אלו. קחו בחשבון שההמלונות נוחים למשפחות וזוגות צעירים שמחפשים לבלות את היום בבריכה ולא מפריע להם רעש הילדים.


אז קדימה להזמין - ואל תשכחו לשלוח לנו את ההזמנה שאתם מבצעים באינטרנט - מיד עם ביצועה. בהזמנות מסוג אלו יש לנו יתרון גדול. צפו לחסכון.

49 views0 comments
bottom of page