top of page
  • Ido

אז איך באמת עובדים איתנו?

כמו שאתם בטח מבינים אנחנו מתמחים בהוזלה של הזמנות שנשעו באינטרנט באתרים כמו בוקינג, הוטלס או אפילו אתרי בתי המלון עצמם. אנחנו מקושרים ישירות למעל מיליון בתי מלון וספקים מקומיים שרוכשים חדרים מבתי המלון בהנחה משמעותית. כך אנחנו מצליחים לרכוש את אותו חדר שהזמנתם עם אותם מאפיינים (בסיס אירוח, גודל מיטה, תאריך ביטוח אחרון בחינם) במחיר מוזל.


נכון - לא תמיד אנחנו מצליחים. הסטטיסטיקה שלנו מראה שבהזמנות מעל 1,500 אירו (אנו לא מטפלים בהזמנות קטנות יותר), אנו מצליחים לחסוך בממוצע 13%. נחמד....


אז בואו ונצא לתהליך ההזמנה איתנו.



שלב 1 - בוחרים מלון ומזמינים חדרים כמו שאתם רגילים


נכנסים לאינטרנט ועושים את בחירת המלון וסוג החדר כמו שאתם עושים תמיד. לא משנה באיזה אתר. מה שחשוב זה להקפיד שההזמנה ניתנת לביטול עם החזר כספי מלא. חשוב להסתכל ולקרוא את כל השורות הקטנות שכן לפעמים המחיר שאתם רואים לא כולל מיסים מקומיים או דמי ריזורט שמשולמים במלון עצמו.


לאחר הבחירה, מבצעים את ההזמנה.

מחירי החדרים משתנים כל הזמן ולכן חשוב לנו שקודם כל תהיו עם הזמנה שאתם מרוצים ממנה - בית המלון שרציתם, בסיס האירוח הרצוי וכמובן מחיר שאתם יודעים לחיות איתו.


להזמנה ב - Booking.com


שלב 2 - קבלת אישור ההזמנה


מיד עם ביצוע ההזמנה אתם אמורים לקבל מייל אישור לתיבת המייל שלכם. במייל יהיו כל פרטי ההזמנה לרבות התאריכים, שם בית המלון והכתובת שלו, מספר האורחים, מספר החדרים, בסיס האירוח (לינה וארוחת בוקר או רק לינה או כל אפשרות אחרת), תאריך אחרון לביטול בחינם, מיסים שיש לשלם במקום ועוד.


חשוב מאוד מיד עם קבלת מייל האישור לשלוח אותו אלינו - בגללל שהמחירים משתנים כל הזמן, ככל שאנו מבצעים בדיקה בסמוך למועד ההזמנה כך הסיכויים להוזלה משמעותית גדלים.


יש לשלוח את אישור ההזמנה (פשוט לעשות forward לכתובת המייל: res@roomin.co.il.


יש לנו לקוחות שקצת חוששים כי במייל האישור יש לפעמים קישור לחשבון או להזמנה - אין לזה משמעות אולם תמיד אפשר להדפיס את המייל או את האישור לקובץ PDF ולשלוח אלינו את הקובץ. כל מה שאנו צריכים זה את כל הפרטים של ההזמנה לרבות המחיר כדי שנוכל לבצע בדיקה שאנו מציעים הצעה זהה לחלוטין במחיר מוזל.



שלב 3 - קבלת הצעה מאיתנו


בתוך 24 שעות אנו חוזרים אליכם במייל עם הצעה זהה לחלוטין במחיר מוזל. גם אם לא הצלחנו להוזיל נחזור אליכם עם תשובה. במידה והצלחנו להוזיל במייל התשובה נכלול את כל פרטי ההזמנה שאנו מציעים ואת סכום החסכון.


בשלב הזה כל שעליכם הוא להחליט האם סכום ההוזלה משמעתי עבורכם. במידה וכן - חזרו אלינו במייל ובקשו שנבצע הזמנה. ביצוע ההזמנה אינו מחייב אותכם עדיין שכן כל ההזמנות שאנו מבצעים הינן בתנאי ביטול מלאים והשירות עצמו הוא בחינם.



שלב 4 - קבלת אישור הזמנה


בשלב זה תקבלו אישור הזמנה מאתנו. עליכן לעבור על אישור ההזמנה, לבדוק שפרטי ההזמנה הינם לשביעות רצונכם. אין צורך לבצע תשלום בשלב זה. במידה וההזמנה תקינה, יש לבטל את ההזמנה המקורית כדי שבמלון לא יהיו שתי הזמנות על שמכם. אנו בדרך כלל מבצעים הזמנה על שם בן הזוג כדי שלא יהיה בלבול במערכת ההזמנות של המלון.



שלב 5 - תשלום


מספר ימים לפני מועד הביטול האחרון בחינם אנו נפנה אליכם לצורך הסדרת התשלום. עם ביצוע התשלום נשלח אליכם את השובר לבית המלון, אותו תציגו לקבלה בעת ביצוע ה - check in.







9 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page