top of page

איפה מזמינים מלון בברלין?

הבעיה שכולנו מתמודדים איתה היא ריבוי המידע. נוסעים לעיר מסויימת, מזמינים טיסות ואז צריך גם להזמין בתי מלון. פעם סוכן הנסיעות היה ממליץ אבל היום, עם כמות המלונות והאפשרויות - גם המידע שבידו מצומצם מאוד.


אז איך עושים את זה?

רובנו שואלים חברים, שואלים עמיתים לעבודה, מדברים עם חברי משפחה ובסוף נכנסים לאינטרנט ומשוטטים באתרי הזמנות כדוגמת בוקינג או הוטלס או מחפשים בגוגל בעזרת מילות חיפוש. אחלה.


רומאין היא חברה טכנולוגית המקושרת למעל מיליון בתי מלון באמצעות מערכות טכנולוגיות. אנו מזמינים חדרים באמצעים גידטליים ומשתשמים במערכות הזמנה גדולות שבין היתר מקושרות לסיטונאי תיירות מקומיים. בדרך זו אנו מצליחים לקבל מחירים זולים משמעותית (לא בכל המקרים). אנו מקבלים מידע ממערכות אלו לגבי המלונות הנמכרים ביותר בכל יעד לרבות ציון של נוסעים שהתארחו במלון והזמינו דרך המערכות.



לכן יצרנו מדריכי מלונות. בעמוד אצלנו באתר תוכלו למצוא מדריכי מלונות לערים המרכזיות בעולם (אנחנו עדיין עובדים על השלמת מלוא הסט). בכל מדריך תמצאו תאור תמציתי על העיר וההתמצאותבה, על השכונות המרכזיות והיתרונות והחסרונות להתגורר בהן ואת רשימת 20 המלונות הנמכרים ביותר בעיר זו בתקופה האחרונה.


ברשימת המלונות תוכלו למצוא את הדירוג במערכות שלנו, דירוג בוקינג ומחיר ביום מסוים. כמובן שההזמנה בפועל תבוצע בהתאם למחיר הקיים במועד ההזמנה אולם המחיר שבטבלה משקף רמת מחירים שתאפשר לכם לבחור את המלונות ביחס לאחרים. הטבלה כוללת את המלונות הנמכרים ביותר ולאו דווקט הטובים ביותר או היקרים ביותר - היא משקפת את הבחירות של כלל עשרות אלפי הנוסעים שהזמינו דרך המערכות עימן אנו עובדים.


אנו מקווים כי מדריכים אלו יקלו עליכם את הבחירה של המלון.

אז למי שנוסע לברלין - הנה הקישור לעמוד ברלין שעודכן לאחרונה - ברלין


וכמובן - ברגע שאתם מקבלים את אישור ההזמנה לתיבת המייל שלכם - עשו forward אלינו ונבדוק אפשרות להוזיל את ההזמנה - res@roomin.co.il


2 views0 comments
bottom of page