top of page
  • Ido

איפה מזמינים מלון בפריז


בין אם אתם נוסעים לחופשה שתוכננה מזה זמן רב או לחופשה ספונטנית של סוף שבוע, בפעם הראשונה או העשירית, נסיעה לפריז מעלה שאלה פשוטה אך חשובה: היכן כדאי ללון? הרובעים של פריז מלאים במלונות בוטיק ובמלונות סטנדרטיים הפונים לכל סוגי המטיילים. כמעט כל שכונה בפריז היא השכונה הטובה ביותר לשהות בפריז. אבל עדיין צריך להחליט, אז הנה כמה המלצות שלנו.




הרובע ה - 8: מעולה למשפחות

רבות מהמשפחות המקומיות של פריז מתגוררות בשכונה האוורירית והמלכותית הזו. בשכונה אפשרויות תחבורה טובות, כולל קו המטרו מספר 1 החוצה את מרכז העיר ומגיע גם ליעדים ידידותיים לילדים כמו פארק מונסו. יתר על כן, הרחובות והשדרות כאן נועדו להכיל תנועה רגלית בשפע בניגוד לרובעים צפופים יותר.


מלונות נמכרים ביותר - Best Sellers

ELYSEES CERAMIC

CASTIGLIONE

CHATEAU FRONTENAC

LONDRES ET NEW YORK


הרובע ה - 10: מעולה לחיי לילה

תעלת סן מרטין, העוברת בלב רובע מספר 10, הפכה לאחד האזורים הצעירים והתוססים ביותר של העיר. המקומיים אוהבים לעשות פיקניק לאורך התעלה, להצטופף על המדרכות של בתי קפה פופולריים כמו Chez Prune, ולצאת לברים אופנתיים כמו Gravity Bar. ואם האפשרויות השכונתיות המיידיות לא מספיקות, הבסטיליה והמארה, שתי שכונות תוססות נוספות מלאות בברים, בתי קפה ומועדונים, נמצאות במרחק של כמה תחנות ברכבת התחתית.


מלונות נמכרים ביותר - Best Sellers

CROWNE PLAZA PARIS REPUBLIQUE

PROVINCES OPERA

IBIS PARIS GARE DU NORD CHATEAU LANDON 10EME

LE GRAND QUARTIER




הרובע ה - 6: מעולה למבקרים בפעם הראשונה

בביקור בפעם הראשונה בפריד נרצה לראות כמה מנקודות הציון המפורסמות: את מגדל אייפל, הלובר, נוטרדאם, שער הניצחון. רובם נמצאים רק רובע אחד מסן-ז'רמן, לב ליבה של הרובע מספר 6. הרובע הזה הוא המקום שבו ניצבים בתי קפה איקוניים כמו Les Deux Magots ו-Flore, ושם סמטאות מרוצפות אבן נשפכות אל שדרות בוטיק.


מלונות נמכרים ביותר - Best Sellers

CITADINES SAINT GERMAIN DES PRES

LITTRE

BEL AMI

TRIANON RIVE GAUCHE


הרובע ה - 3: מעולה לרומנטיקה

שמה הרומנטי של עיר האורות פריז מיוצג לבלי ספק ברחובות המקסימים, הגנים הנסתרים והמקומות ההיסטוריים של הרובע השלישי. בלילה, פנסי הרחוב מטילים זוהר, וביום השבילים ללא מוצא והפינות הנסתרות נפלאים להליכה שלובי זרוע.


מלונות נמכרים ביותר - Best Sellers

NATIONAL DES ARTS ET METIERS

DU PLAT D'ETAIN

PAVILLON DE LA REINE

HOTEL NATIONAL DES ARTS ET MÉTIERS


41 views0 comments
bottom of page