top of page
  • Ido

התחדשנו!!! ומה ההבדל בין חדר טווין לחדר דאבל

חברים, מכרים ולקוחות יקרים,


עושה רושם שהקורונה ברובה מאחרינו ואנו זוכים כרגע לחלון זמנים יחסית רחב שמאפשר לנפוש שוב בחו"ל. המלחמה באוקראינה קצת משבשת את התכנונים ואולי אף גורמת לעליית מחירים אך למרות זאת אנו חווים עליה גדולה בביקושים. לשמחתנו הרבה, אנו מקבלים בשבועות האחרונים הזמנות רבות למלונות ומצליחים לחסוך כסף רב בכ - 45% מההזמנות שנשלחות אלינו. במהלך החודש האחרון עלינו לאוויר עם אתר חדש הכולל מדריכי מלונות לחלק מהערים המבוקשות ביותר. בחרנו לפרט בעלון זה קצת על האתר החדש וגם לדבר על נושא שגורם לבלבול רב בקרב מזמיני המלונות באינטרנט - מה ההבדל בין חדר Twin לחדר double?


כמה מילים עלינו (למי שעדיין לא מכיר)


למי מכם שעדיין אינו מכיר מספיק אותנו, או מקבל בפעם הראשונה את הדיוור שלנו, אנו מתמחים בהוזלה של הזמנות קיימות לבתי מלון שבוצעו באינטרנט – בין באתרים כגון בוקינג או הוטלס ובין באתר בית המלון עצמו. אנו מקושרים באמצעות טכנולוגיה ללמעלה מ - 1,000,000 מלונות ברחבי העולם (מעל 60,000 אתרים שונים). אנו נהנים מתעריפים של גופי רכש גדולים ולכן יכולים להציע תעריפים זולים יותר מאלו המקוונים. במקרים בהם אנו מצליחים להוזיל את ההזמנה אנו חוסכים בממוצע 10-15%. הסטטיסטיקה עד היום מראה כי אנו מצליחים להוזיל קצת יותר מ - 45% מההזמנות שנשלחות אלינו. נשמח אם תשלחו לנו את ההזמנות שאתם מבצעים סמוך ככל הניתן למועד הביצוע באינטרנט כדי שנוכל לבדוק אותן בטרם תתבצע עליית מחירים. החסכון הממוצע הוא מעל 300 דולר לנסיעה.



אז מה באמת ההבדל בין חדרי Twin לחדרי Double?


חדרי Twin זוגיים הינם חדרים בעלי שתי מיטות המתאימים לשני מבוגרים. חדרי Double הינם חדרים בעלי מיטה זוגית המתאימה לשני מבוגרים. בחלק מהמלונות ובעיקר בארה"ב ישנם חדרי Twin ובהם שתי מיטות זוגיות (בד"כ מצויין מיטת Queen). בעת הזמנה באינטרנט חשוב מאוד לקרוא את תיאור החדר הכולל תיאור של המיטות ולהבין באיזה מיטות מדובר והאם החדר אותו אתם מזמינים תואם לצרכים שלכם. אנו נתקלים במשפחות רבות הנוסעות לארה"ב המזמינות חדרי Twin עם שתי מיטות Queen - מיטה אחת להורים ומיטה שנייה לשני הילדים. למשפחות אלו נעיר כי צריך להיזהר כי לא כל בתי המלון מאפשרים שהייה של 2 מבוגרים ושני ילדים בחדר מסוג זה.


חשוב גם לדעת כי הטרמינולוגיה שונה בין מלונות במדינות שונות ולכן לעיתים תמצאו מלונות המציינים כי החדר הוא חדר זוגי (double room) אולם הכוונה היא לחדר עם שתי מיטות ולא מיטה זוגית אחת. בשל כך, במידה ואתם לא נעזרים בשירותינו והמידע באתר ההזמנות האינטרנטי אינו מספק אנו ממליצים ליצור קשר עם המלון ולוודא שלא תהיינה הפתעות בעת ה - check in.


אתר חדש!!!


בחודש האחרון עלינו עם אתר חדש ואם עוד לא ביקרתם בו - זה הזמן!!. האתר כולל מידע לגבי תהליך העבודה עמנו, בלוג, קצת מידע עלינו ועל הצורה בה אנו מצליחים להשיג הוזלה משמעותית של הזמנות, וגם מדריכי שכונות ומלונות. במהלך חודשי פעילותינו, נתקלנו בהרבה שאלות של נוסעים איפה כדאי להזמין מלון? באיזו שכונה בטוח ללון? איפה יש חיי לילה? במרבית הערים העיקריות אליהן נוסעים הישראלים יש שכונות רבות המקשות על בחירת המיקום המועדף. דוגמא מצויינת היא פריז אשר הישראלים מתקשים לבחור היכן כדאי ללון בה.



לכן בנינו מדריכי שכונות ומלונות. המדריכים כוללים תיאור קצר של כל השכונות, המאפיינים המייחדים שלהן, תובנות לגבי סוג המלונות שניתן למצוא בשכונה והמלצות לאיזה קהל יעד מתאימה השכונה. בנוסף יש במדריכים את רשימת המלונות רבי המכר ברבעון האחרון - אלו המלונות שנמכרו הכי הרבה לתיירים המבקרים בעיר. הרשימה כוללת דירוג שלנו, דירוג של אתר בוקינג וגם מחיר אינדקטיבי ללילה. לכל המלונות כמו גם השכונות, קישורים לעמוד הרלבנטי באתר בוקינג וזאת כדי לקבל את מלוא המידע על המלון. כנסו לאתר שלנו - נשמח לארח אתכם www.roomin.co.il


מי לא רוצה לחסוך?


לסיום נזכיר כי יש חשיבות רבה לשלוח אלינו את ההזמנה שאתם עושים בסמוך למועד ביצועה באינטרנט. כל מה שנדרש זה לעשות forward לאישור ההזמנה שקיבלתם לתיבת המייל שלכם. מרגע זה אנחנו כבר מנהלים את התהליך עבורכם.


שלחו את ההזמנה ל res@roomin.co.il


275 views0 comments
bottom of page