top of page
  • Ido

חמש החברות המובילות בהשכרת וילות יוקרה בחו"ל

בשנים האחרונות וגם בעקבות מגפת הקורונה, הולכת וגוברת המגמה של השכרת וילות אירוח בחו"ל. משפחות רבות בוחרות לעשות את החופשה המשפחתית בוילת יוקרה בחול, פתרון שלעיתים זול מהמחירים בישראל. מגמה זו הביאה את ךפחתוח התחום וחברות השכרת וילות יוקרה מוכיחות את עצמן כבעלות ערך רב. הפרטיות הפכה לבעלת חשיבות עליונה מאי פעם במהלך המגיפה - וכיום, המגמה ממשיכה להתגבר כאשר משפחות, קבוצות ומטיילי VIP בוחרים יותר ויותר נכסים לשימוש בלעדי לטיולי כוכב או לחופשות נופש עם אופי מיוחד.


בחרנו להביא בפניכם 5 מהחברות המובילות בעולם אשר בבעלותן וילות יוקרה במדינות שונות. אמנם אנו מתמחים בהוזלת חדרי מלון במלונות אבל אנו רואים לעצמנו כמשימה להביא מידע הקשור במקומות לינה לקהל לקוחותינו ולשוק הישראלי. אנו בטוחים כי בהזמנת חדרים בבתי מלון בחופשה הבאה שלכם תפנו אלינו שכן אין לשירות שלנו כל עלות והרווח המשוער הינו כ - 13% בממוצע - חסכון אל מול הזמנה באתרי האינטרנט השונים. להזכירכם - אנו מטפלים רק בהזמנות בערך כספי של מעל 1,500 אירו.


Tuscany Now & More

כמו כל כך הרבה סיפורי הצלחה, Tuscany Now & More התחילו עם רעיון אחד - או יותר נכון, בית בודד. מאז הופעת הבכורה שלה ב-1990, הפורטפוליו של החברה גדל בהתמדה וכולל וילות יוקרה ברחבי איטליה, מהאזור בעל שמה ועד אומבריה, ורונה, ונציה ורומא. בעוד שכל אחת מהוילות שלה היא "מדהימה", שירות מותאם אישית וחוויות מיוחדות במינן הןהמרכיב הסודי שהביא את החברה ללהיכלל בחמישיה הפותחת.


חברת הוילות The Greek Villas, שנוסדה בשנת 2010 היא עסק בניהול משפחתי הנשען על יותר משלושים שנות ניסיון ניהולי ומספקת את חווית היוקרה האולטימטיבית למטיילים. מטה החברה באתונה, מתגאה כעת ביותר מ-500 וילות מעודנות ברחבי יוון היבשתית ו-34 איים. נכסי החברה כוללים וילות חוף מקסימות ואחוזות זוהרות ביעדים החלומיים ביותר של יוון. ב-The Greek Villas, משלבים את הפינוקים והנוחות של מלונות יוקרה עם היכולת להרגיש בבית. ההוילות כוללות ריהוט באיכות גבוהה לרבות מזרנים ומצעים מפנקים. צוותי הוילות מספקים גם מסלולי טיול מותאמים אישית עם טיפים ועצות המבוססות על הצרכים של המשפחות. כולל החופים הטובים ביותר, ארוחות גסטרונומיות שחובה לנסות, פנינים ארכיטקטוניות נסתרות שניתן לבקר בהן ועוד טיפים רבים נוספים.




חברת "הנוסע החושב" היא חברת השכרת וילות עטורת פרסים המתמחה בווילות יוקרה באזורי הים התיכון של סיציליה, פוליה והאיים האיטלקיים הקטנים באיטליה. החברה אשר מנוהלת מלונדון וניו יורק, מנהלת 206 וילות בחמישה יעדי ים תיכוניים - סיציליה, קורסיקה, איי ספוראדים, פוליה והאיים היוניים - גבחרה את שמה כי המטרה שמנהלי החברה שמו לעצמם היתה לשרת מטיילים בעלי אופקים עצמאיים ואנשים שסקרנים לגבי המקומות שאליהם הם נוסעים.


הסטנדרט ליוקרה באיי קיימן כבר למעלה מעשור, Luxury Cayman Villas הוא המקום שבו שירותים בסגנון מלון מתאחדים עם נכסים עוצרי נשימה כדי ליצור זיכרונות חופשה שיחזיקו מעמד לכל החיים. וילות החברה ממוקמות בחולות הלבנים של כמה מהחופים הטובים ביותר של האיים הקריביים. בין אם אתם מעדיפים את הבידוד והשלווה של וילה פרטית, או את החוויה הייחודית לחלוטין של אתר נופש בוטיק, האנרגיה התוססת והנוחיות של אתר נופש, לחברה זו יש את המפלט המושלם באי שיתאים לצרכים שלכם.


ל-A&K ניסיון של יותר מ-60 שנה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהם יודעים כיצד לטפל בלקוחות שלהם. כל הוילות של החברה נבחרות לאחר בדיקה קפדנית על ידי צוות המומחים של החברה. לחברה וילות חוף ענקיות ואופנתיות ועד אחוזות כפריות, במקומות אידיליים. אפשר לבחור בין חופשה על קו המים או מקום מסתור ראוי לסלבריטאים. כל וילה מגיעה עם קונסיירז' משלה הדואג לארגן סיורי תיירות, להשכיר יאכטות ולהזמין את השולחן הטוב ביותר במסעדה המקומית.

11 views0 comments
bottom of page